Elk jaar organiseert Gibalaux een reis naar een Franse bestemming. Deze altijd onvergetelijk reis wordt georganiseerd door een losse commissie, de ReisCie. De reiscommissie bestaat uit enthousiaste, actieve leden van Gibalaux die zich graag willen inzetten voor de vereniging en deze mooie taak op zich willen nemen. De grote reis ging traditioneel altijd naar Parijs, maar de laatste jaren verbreden we onze horizon echter steeds meer en zijn we afgereisd naar het zonnige Nice in 2020 en het beeldschone Lyon in 2018. Dit jaar zullen wij ook weer onze horizon verbreden en gaan wij o.a. naar Normandië. De grote reis is voor velen het hoogtepunt van het jaar; een mogelijkheid om een mooie bestemming te ontdekken in het gezelschap van gelijkgestemden.Â
Voorzitter: Myrthe Galle
Secretaris: Melanie van Wensveen
Penningmeester: Bart Bussink
Assessor: Marieke Vlek
Vijf keer in het jaar wordt de GibaLettre uitgebracht, ons verenigingsblad met veel trouwe fans, en één keer in het jaar verschijnt er een jaarboek, de almanak. De stille kracht achter deze edities is de Commissie Publiciteit, vier creatieve en enthousiaste leden met liefde voor journalistiek en media. In de lettres blikken we terug op activiteiten en reizen, komen docenten aan het woord en passeren de leukste uitspraken de revue. De lettres en almanak zijn een zeer geliefd onderdeel bij de leden en dat maakt het maken ervan nóg leuker!
Voorzitter & Assessor Design:
Florian van Hout
Secretaris: Valérie van Zwol
Assessor Redactie: Fleur Brakel
Assessor Redactie: Renate Roskam
Ieder jaar organiseren wij een Carrièredag: een dag in het teken van de toekomst. Waar kan je allemaal terecht met een studie Franse taal en cultuur, aan welke sectoren en banen kan je denken en hoe zit het met stages? De Carrièredag Commissie organiseert jaarlijks deze dag waarop sprekers uit verschillende sectoren en branches komen vertellen over de mogelijkheden en zijn er alumnileden van de vereniging die vertellen waar zij terecht zijn gekomen met hun studie Frans.
Voorzitter: Daniël Arendsen
Secretaris: Fiona Koper
Penningmeester: Roos Le Févre
Assessor: Elise Oosterom